Alla inlägg den 18 december 2008

Av Rulle - 18 december 2008 07:51

Wow!!.. vilken natt.. nåväl.. har fortfarande "Protectus" att tala med innan jag kan sluta mina ögon i en härlig och välbehövlig vila.. ställde mig tokigt och fick således en parkeringsbot.. betalade den i Oktober och så långt allt frid och fröjd.. den 12:e December kommer det en lapp från ett Inkassoföretag på böteslappen.. som tur är har jag alla papper över transaktioner från banken så det går inte att komma undan att böteslappen betalades i oktober och till rätt konto ( allt kontrollerat ).. så nu är jag tvungen att lösa detta annars kommer jag att ligga och vrida mig.. och det vill jag inte.. går inte att undvika att tänka " gjorde jag nåt fel?" men efter att ha kontrollerat allt så får jag inte fram nåt.. men, men.. jag får straxt svar :)

Ovido - Quiz & Flashcards