Alla inlägg den 3 december 2008

Av Rulle - 3 december 2008 21:25

Så var man tillbaka på arbetet igen... riktigt kul med tanke på att jag försoffade mig helt och hållet under dessa 2 veckor... åt god mat, bakade  mycket piroger och satt extremt mycket vid datorn... ska nu dra med mig min bättre hälft till gymmet minst 5 dagar i veckan ( jag vet att hon orkar) så att jag blir av med de extra kilona ledigheten byggde upp..  så livet ser rätt ljust ut... om jag får det att fungera nu...  så till min bättre hälft vill jag bara säga.. "kom igen älskling...  vi grejjar det här".. annars intet nytt på golf fronten.. kommer att satsa rejält kommande säsong  och hoppas på att alla har överseende med  det som kommer att bli mitt "maniska"  spelande..  riktigt kul när man kan satsa hårt ^^..... hur som helst  tror att detta inlägg är det första på jag vet inte när... jo.. sen bloggen min avled... men nu hoppas jag väl i alla fall kunna göra ett par st inlägg lite då och då... så från och med nu ber jag er bara hålla tummarna att träningen går bra och jag inte skadar mig ( eller bättre halvan)... återkommer med träningsvärk imorgon.....

Ovido - Quiz & Flashcards