Alla inlägg under januari 2008

Av Rulle - 27 januari 2008 08:47

Inatt  var det ett plan från Kairo som landade hos oss något försenad... jag fick ett samtal och fick då veta att en passagerare ville ha hjälp.. jag går ner i gate och stöter på den trevligaste  tjejen jag har mött på länge... vi kan kalla henne Karin  ;) , hon berättade om kairo och då jag inte kan hålla mun speciellt länge så kom vi även in på golf och då fick jag minsann höra om banorna  därborta vilket fick mig naturligtvis att börja tänka i gräsbanor..nog om det ... karin blev hämtad av sin dotter, skulle ge mig sitt visitkort och det hela slutade med att hon bad om mitt, jag  påvisade om min hemsida så att hon kan göra ett inlägg eller två  och Karin lovade att höra av sig... men inte utan dotterns roliga kommentar.. " men , mamma du vet, du och internet..." jag hoppas att dottern hjälper Karin med internet så att jag får ett roligt inlägg och kanske tips från en härlig resenär som gjorde natten ännu roligare med sin härliga inställning... by the way Karin.. hoppas läkarbesöket går enligt planerna och att jag ser dig på Arlanda fler gånger.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards