Alla inlägg den 7 december 2008

Av Rulle - 7 december 2008 21:56

Wow!  vilken träningsvärk... tihi..  kan röra mig  sakta dock ^^..  nädå  så farligt är det inte, men jag gillar när kroppen talar om att man gjort nåt hehe  lite jämna plågor liksom.. hur som helst så behagade pärlan att läcka lite idag.. en granne kom och talade om att det luktade lite bensin.. jag gick ner i garaget och mycket riktigt lilla bilen stod och blödde.. jag engagerade sonen och vi åkte till macken.. jag tänkte är det en slang eller en packning så löser jag det på stället ( är det ett rör blir det värre) läckaget var liksom ovanför och då jag precis på morgonen överfyllt tanken och dessutom kört runt rondellen som en idiot ( ensam på vägen kl 06:10 ) så uppstod en läckage.. då vi inte kunde ta bort tanken... 70 kilo väger lite så åkte vi helt sonika en runda på 5 mil ^^  det var kul, grabben och jag snackade om allt möjligt inte ofta man är på tu man hand med ungarna och då gäller det att passa på ^^ vi gjorde av med besin och vips problemet löst ( tillfälligt) så vid slutet av veckan när besinen börjar tryta ska till verkstan och ta loss tanken, hoppas jag slipper svetsa i den men vi får se, får väl vattenfylla den i så fall... tar problemet när det dyker upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards