Alla inlägg den 14 december 2008

Av Rulle - 14 december 2008 15:28

Straxt före träningen ringde en kund så jag gled över och lagade hennes dator då berättade hon att hon fått jordens skrämselhicka...  av vad ni ser just här ovanför.. hehe en liten mus.. gullig som få.. men den kan nog skrämma slag på många skulle jag tro ^^        var tvungen att vänta på bilden jag sände till mig från hennes dator :)

Av Rulle - 14 december 2008 06:36

Arbetspasset precis slut, ska sova några timmar och sedan iväg till Stallet (Gymet) hade en precis så skön natt som man ska ha på ett nattpass.. passade på att se Mr 007´s senaste.. ganska bra.. men som alltid Bond är Bond.. inga förändringar  har man sett en har man sett alla.. förväntar mig bara lite häftiga scener mest och de digitala bitarna var inte till besvikelse.. så nu signar jag ut och sover ett par timmar innan jag ska försköna kroppen med en  stänk endorfiner ^^       BTW.. Rulle åter med lite getskägg.. hahaha Rock & Rollskägget är ett måste då jag med lite tur får tillbringa hela vintern i studio.. fingrarna i kors ^^

Ovido - Quiz & Flashcards