Alla inlägg under februari 2009

Av Rulle - 11 februari 2009 21:38

Då är studion straxt klar för inflyttning och det kommer att bli oerhört kul att börja köra på nya trummor..  har sett fram emot detta en längre tid och nästa vecka är det premiär inspelning på torsdag.. oj oj oj.. känner mig som ett barn inför julafton.. nya dyra handknackade cymbaler.. rototoms.. allt nytt .. det blir roligt för oss alla... har blivit draftad av ett Reggaeband för att lägga spår på deras skiva och det blir riktigt kul + alla nya instrument (Indiska + Afrikanska) som tillkomit Christian är en fena på att spela och inhandla allehanda exotiska instrument och det sätter naturligtvis lite färg på allt vi gör.. jag kommer att lägga ut låtar vartefter de blir klara har en hel del egna som jag antagligen får sjunga på också :(     köra är jag bra på gillar inte att fronta... tycker inte jag har tillräckligt men det kan räcka för att ge en riktig sångare en idé om vad jag vill att personen skall gå åt för håll..   återkommer som sagt med musiken.

Av Rulle - 1 februari 2009 21:40

Har kört min lilla reningskur (Tonfisksallad ) i ca 2,5 månad... två veckor kvar på den ( har frångått den vid 3 tillfällen.. bortbjuden & sånt ^^  ) sedan återgår allt till det normala dvs mycket fisk,fågel och ris ^^, har tappat ca 6 kilo och det är nästan perfekt... kommer att nå uppsatt mål i tid vad gäller vikter och då blir det ett nytt mål, då med ett års framförhållning ( dvs som vanligt) kommer även att bli ändring med golfen, jag återkommer även med det..  drastiska och bra ändringar blir det.   :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards