Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Nattjobb

Av Rulle - 17 januari 2009 01:27

Så var det dags igen för 4 nätter i rad ^^  jag hade en massa att skriva om men arbetet tog tag i mig och jag kom ifrån tillräckligt länge för att skriva detta...  så det blir  bara för att få in några ord.. någon som kan skriva om känslan att vara nykär?   vill ha den.. uppfinn en tablett som håller i några timmar ( nykärspillret) för att sedan släppa och man kan vara normal igen ^^  nä.. nu stack det iväg lite.. jag skulle bara skriva  lite om inget och så skriver jag ner det som först poppar in i skallen :)  bäst jag slutar.. jobb väntar nu .. :)

 
 
Maddo

Maddo

17 januari 2009 10:12

Haha, nykärpiller! Det var en ny grejj! Du tror inte folk hade missbrukat det (jag hade då det.. =P). Tänk att slippa kämpa sig fram (emellanåt kämpar man ju så man tror man ska stupa!) och bara njuta av dagen och varje detalj i livet!

jag tycker inte det är att vara blyg om man inte lämnar ut sig på internet, jag tycker det är friskt! men det kanske får stå för mig? =)

http://dreammaddo.blogg.se

 
Ingen bild

Rulle

17 januari 2009 21:47

Vad du är snäll :) jag tänkte mest att jag är blyg ( ganska i alla fall) och skulle inte sätta ut mina bilder utan något slags lösenord så att intresserade kunde maila om lösen och jag kunde välja och vraka om vilka som skulle få kika ^^ vi får se vad jag gör ^^

 
Maddo

Maddo

17 januari 2009 22:13

Haha, bra svar på tal! =) Jag säger mest bara att jag inte vill ha "vem som helst" =)
Kände att du verkade vara inne i ett verkligt flow när du skrev kommentaren! Kändes som om du flög fram! haha. Ha en bra helg du med! =)

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

19 januari 2009 08:45

gl and hf??? du gör mig förvirrad!

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

19 januari 2009 20:54

Nej nej, inte ska du bli ledsen! Jag kommer klara mig och överleva och allt sånt där vettu! I´m still Maddo! Jag ser ljuset i tunneln och vägrar fokusera på det dåliga även om man måste tillåta sig att må dåligt (vilket jag gjorde i norrland!).

Jaa, jag ska ju gifta mig med Shane så jag kommer inte må dåligt i resten av mitt liv ska du veta! (Även om min man lär bli en kopia av honom, haha!)

Hoppas allt är väl med dig? =)

http://dreammaddo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rulle - 4 augusti 2010 05:20

     Imorgon får vi in en "ny" kille på gitarr, han har spelat lääänge och är driven så det blir alltså bara att köra med låtarna... äntligen sista medlemen på plats och det är bara att åka, känns skönt efter all väntan, allt som gäller nu är att...

Av Rulle - 16 juli 2010 16:20

     Idag och 8 dagar framåt behöver jag all hjälp jag kan få.. min son försöker få ett jobb som Superstädare och det kräver att man loggar in en gång per dag och dator och röstar på honom, så har ni tid och lust att hjälpa en ung man så är ni m...

Av Rulle - 3 juni 2009 11:15

Förra fredagen var jag i Blå hallen för att inta Nobelmiddag ( 2008) Det var det godaste jag ätit på väääldigt länge, att jag är så här sen med att komma med inlägget beror på att jag väntar in bilder som jag ej ännu fått , men jag lovar att lägga ut...

Av Rulle - 24 april 2009 07:42

Så var det dags.. Radarparet  Danne och Rulle ut på ett hisnande äventyr i stor båt.. vädret skulle bli fint så  vem vet, kommer kanske hem lite solbränd....

Av Rulle - 11 februari 2009 21:38

Då är studion straxt klar för inflyttning och det kommer att bli oerhört kul att börja köra på nya trummor..  har sett fram emot detta en längre tid och nästa vecka är det premiär inspelning på torsdag.. oj oj oj.. känner mig som ett barn inför julaf...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards