Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Träning i bilder

Av Rulle - 10 januari 2009 16:37

Hm.. funderade lite på det där och visst.. kan lägga upp bilder på mig i kalsonger där jag jämför månad för månad.. men det kändes inte bra.. bilderna är kanon på mig men jag sätter nog in dom i något annat ställe än i bloggen eller vid ett senare tillfälle, men som jag lovade så sätter jag ut en bild i alla fall.. njut  av den medans jag sticker å tränar ^^

 
 
Maddo

Maddo

10 januari 2009 20:13

Pluggar du också något?

Haft en bra vecka?

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

11 januari 2009 10:32

men man kan ju plugga och jobba samtidigt! ;) Att du jobbade visste jag ju! =)

Man ska njuta av livet i de tillfällena! =) Dessutom smittar glädje! ;)

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

13 januari 2009 16:12

Hehe, jag vet itne om den passade in.. men den var itne helt ute och cyklade iaf.. :P

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

15 januari 2009 09:21

Tjoho på dig med! Roligt att du hälsar på med jämna mellanrum! Huudvärken är nu bortblåst så nu är det inte så synd om mig (värktabletter är bra grejjor emellanåt! höhö.) Haft en bra dag hittils?

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

15 januari 2009 21:14

Roligt att höra! =)

Jadå, men nu fokuserar vi frammåt! Nu ska vi må bra, eller? =)

http://dreammaddo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rulle - 4 augusti 2010 05:20

     Imorgon får vi in en "ny" kille på gitarr, han har spelat lääänge och är driven så det blir alltså bara att köra med låtarna... äntligen sista medlemen på plats och det är bara att åka, känns skönt efter all väntan, allt som gäller nu är att...

Av Rulle - 16 juli 2010 16:20

     Idag och 8 dagar framåt behöver jag all hjälp jag kan få.. min son försöker få ett jobb som Superstädare och det kräver att man loggar in en gång per dag och dator och röstar på honom, så har ni tid och lust att hjälpa en ung man så är ni m...

Av Rulle - 3 juni 2009 11:15

Förra fredagen var jag i Blå hallen för att inta Nobelmiddag ( 2008) Det var det godaste jag ätit på väääldigt länge, att jag är så här sen med att komma med inlägget beror på att jag väntar in bilder som jag ej ännu fått , men jag lovar att lägga ut...

Av Rulle - 24 april 2009 07:42

Så var det dags.. Radarparet  Danne och Rulle ut på ett hisnande äventyr i stor båt.. vädret skulle bli fint så  vem vet, kommer kanske hem lite solbränd....

Av Rulle - 11 februari 2009 21:38

Då är studion straxt klar för inflyttning och det kommer att bli oerhört kul att börja köra på nya trummor..  har sett fram emot detta en längre tid och nästa vecka är det premiär inspelning på torsdag.. oj oj oj.. känner mig som ett barn inför julaf...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards