Alla inlägg den 6 december 2008

Av Rulle - 6 december 2008 12:35

Nyss hemkommen från gymet.. kroppen sprudlar av endorfiner.. hehe inte undra på att jag älskar detta när man få känna sig så här efteråt... körde lite för snabbt med bröstmaskinen och sträckte en ryggmuskel ( väldigt lätt sträckning dock) har en tendens att vara lite för snabb i vändningarna och då jag inte värmt upp ordentligt innan ( skäms på mig) så får man lida lite... ingen fara då jag gjort detta några ggr tidigare ( svårt att lära en gammal hund sitta) hehe, imorgon har det gått över och jag kan återta min plats bland endorfinJunkies på gymet... känns härligt i alla fall,  nu lever jag på hoppet att inte råka ut för nån influensa eller något annat trams som kommer att förstöra rytmen eller ska jag säga framfarten elller rättare sagt den goda farten jag har uppe nu..  lul.. tog tid att komma fram till  den meningen.. hur som haver.. träning rules... allt för golfen i sommar.. kommer att platta till den stackars lilla  bollen sååå hårt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards