Alla inlägg den 9 december 2008

Av Rulle - 9 december 2008 16:00

Hm.. har inte velat skrivit detta men under en tid har jag varit lite deprimerad.. tack vare nära och kära så har vi tillsammans ryckt upp mig.. det känns överväldigande vilka krafter som sätts i rörelse om man vågar be om hjälp, nu bad inte jag om hjälp .. mer gnällde lite om att jag mådde dåligt :) och när det var gjort så kom ju allt till mig nu mår jag bättre och bättre hela tiden, Utlösande faktor tror jag är mörkret och att jag antagligen tänker på mig själv för mycket ^^  hur som helst börjar komma över detta, som sagt ljuset i tunneln syns bra nu och träning idag .. hehe.. vi fuskar.. idag skulle det vara vilodag men allt känns så bra och vi saknar träningen så då kom vi båda på att " fusk " är ok i detta fallet.

Ovido - Quiz & Flashcards