Alla inlägg under maj 2007

Av Rulle - 13 maj 2007 19:29

Idag söndag gick Golf Digest Trophy åt pipan helt och hållet, jag sov för lite natten innan (1,5 tim) + att jag tävlade i Örbyhus gk dagen innan ( kom 2:a bland 48 lag) så jag var lite beredd på att det inte skulle fungera men kunde ändå inte låta bli att tävla... hehe  en bra läxa, aldrig mer en tävling utan sömn... hade otroligt kul i bollen då jag nog mest lallade och underhöll resten... de tyckte det var kul i alla fall.

Av Rulle - 4 maj 2007 10:10

Lördag har jag min första tävling på Örbyhus GK och denna följs raskt av Golf Digest Trophy på söndag, nu ska det bli kul med nya utmaningar eftersom jag tog mig lite tid i vinter att se över svingen (ändrade en del på gott och ont) då jag hade problem med release av bollen... håller liksom i för länge och får draw och medicinen för detta var helt enkelt att hålla ihop svingen att vara mer tight och inte starta release förrän själva svingen tvingar mig till det och det roligaste av allt är att det fungerar, men det skall tilläggas att det var obekvämt i någon månad innan det sakta föll på plats ( jag hoppas att det har gjort det)... jag kan nog falla tillbaka i gamla spår om jag inte tänker lite på det... litar dock på muskelminnet att den ska kicka in så småningom... för mitt andra minne är det si och så med  :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards