Alla inlägg under september 2007

Av Rulle - 30 september 2007 21:33

Jaha.. då var det nästan slut på jordbruket för i år... detta skriver jag med samma sorgsna och idiotnostalgiska sätt som alla år (någonstans blir det skrivet) och jag sörjer på mitt eget lilla vis genom att sakteliga övergå i vinterträning (Gym) villket i och för sig har sina fördelar, man träffar träningskamrater som undrar (återigen) var man varit och jag beskriver (återigen) samma sak som varje år och får den sedvanliga .. " Jaaaa just det!!" och så kommer vi igång med det rutinmässiga där och allt blir bra... så återigen kommer snön och jag går in i vinterskruden  :)... men det står ju förstås inte på förrän ljusets ljuma värme bryter genom köldens mörker och jag återtar  min rättmätiga plats som den  store jordbrukare jag är och svingar skallen av mig på avlägsna banor... så  golfare vi ses i vår... jag tror att det  från och med idag endast blir rapporter från jobbet och eventuella muskelbristningar från gymmet :).

Välkommen Höst!

Välkommen Vinter!!

Av Rulle - 10 september 2007 08:55

Skönt att komma till arbete igen :).... och att jag skriver så beror inte bara på att jag älskar jobbet och gänget utan att nu ska en av våra chefer  kolla upp så att vi får en replokal på jobbet så att vi äntligen kan bli det enorma bandet vårt Arlanda så väl behöver :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards