Direktlänk till inlägg 7 februari 2007

Denna härliga kyla!

Av Rulle - 7 februari 2007 21:44

Vad ska jag med all denna härliga kyla till, ingen kupèvärmare har jag och när jag sätter mig i min kanonkalla bil 06:00 efter jobbet så är det nästan så att jag somnar av kylan... går raskt ut och skrapar rutorna, naturligtvis så somnar fingrarna efter 3 minuter och det känns mer som om man försöker hålla skrapan med armbågarna efter det ska man försöka styra, tackar gud för knän och armbågar... efter att ha värmt fingrarna i 5 minuter är det så dags att åka iväg, men då har jag så mycket innanför rutan så det är bara att börja om .. fast på insidan :).. jag älskar kylan, är det någon mer som gör det?

 
 
Ingen bild

Mrs H

8 februari 2007 08:52

Älskar kylan??? Ge mig av de droger du går på ....jag vill också yra. Tänk mörkret gör mig inte så mycket för att jag älskar att tända ljus och mysa in ordentligt.....men kylan är inte kul. Hatar att klä på allt jag behöver för att inte frysa - hatar att frysa också. Nej inget mer kyla för mig. Tacka vet jag en var majmorgon när man man i kjol och en tunn kofta kan sätta sig på cykel för att cykla till jobbet och inte frysa alls.....kanske slinka förbi på bageriet där vi er och köpa med sig en nybakt bulle till morgonfikat.....det är grejer det.

 
Ingen bild

Hallå

8 februari 2007 19:11

Men nu är det vinter och då ska de vara kallt! vi har fyraårstider och de är ju kanon! åandra sidan,va de så mycket bättre förra sommaren när de va såå varmt!! och sen att jobba i den värmen,va faktiskt inte kul!!! jag njuter nu! sa i somras när det va som varmast,att till vintern ska jag stå på en öppen plats och tex vänta på bussen,och de ska snöa och blåsa!!ok för varma sommrar om man kan sitta vid havet och bara njuta och va ledig!!! då e de gott att leva!

 
Ingen bild

Mrs H

9 februari 2007 09:28

Tänk att Anna Nicole Smith är död. stackars människar och tur för henne samtidigt. Hon levde verkligen inte ett värdigt liv....men väldigt synd om dottern är det som aldrig får träffa sin mamma. Jag ska krama om mina egna extra mycket idag.

 
Ingen bild

Rulle

9 februari 2007 15:36

Hemskt men sant, om nu den stackarn behövde en anledning att få till det med knarket så fick hon ju ett stort ett när hennes barn avled... må hon vila i frid, äntligen då kanske.

 
Ingen bild

Mrs H

13 februari 2007 11:49

Skit i kylan nu. Jag vill veta om du har Daniel Castaneda böckerna kvar? Eller om du minns något om dem. Sen undrar jag om du har kvar teleskopet och om ditt stjärnintresse är helt bort. Så Castaneda och stjärnorna vill jag läsa mer om. Skriv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rulle - 4 augusti 2010 05:20

     Imorgon får vi in en "ny" kille på gitarr, han har spelat lääänge och är driven så det blir alltså bara att köra med låtarna... äntligen sista medlemen på plats och det är bara att åka, känns skönt efter all väntan, allt som gäller nu är att...

Av Rulle - 16 juli 2010 16:20

     Idag och 8 dagar framåt behöver jag all hjälp jag kan få.. min son försöker få ett jobb som Superstädare och det kräver att man loggar in en gång per dag och dator och röstar på honom, så har ni tid och lust att hjälpa en ung man så är ni m...

Av Rulle - 3 juni 2009 11:15

Förra fredagen var jag i Blå hallen för att inta Nobelmiddag ( 2008) Det var det godaste jag ätit på väääldigt länge, att jag är så här sen med att komma med inlägget beror på att jag väntar in bilder som jag ej ännu fått , men jag lovar att lägga ut...

Av Rulle - 24 april 2009 07:42

Så var det dags.. Radarparet  Danne och Rulle ut på ett hisnande äventyr i stor båt.. vädret skulle bli fint så  vem vet, kommer kanske hem lite solbränd....

Av Rulle - 11 februari 2009 21:38

Då är studion straxt klar för inflyttning och det kommer att bli oerhört kul att börja köra på nya trummor..  har sett fram emot detta en längre tid och nästa vecka är det premiär inspelning på torsdag.. oj oj oj.. känner mig som ett barn inför julaf...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards