Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Rulle - 2 februari 2007 09:56

Ser man tillbaka så har moder jord i alla tider ändra lite på sig vad gäller det magnetiska flöderna som omger oss samt just vädret, visst kan man skylla mycket på industrialismen och bilismen, men jag tror inte man skall slå på trumman för hårt för dessa... tro mig moder jord har en tendens att skaka av sig allt dåligt och rätta till allt så att det åter blir balans... och om det innebär att vi ryker med medans hon fixar "städningen" ja..då är det inte mycket att göra, sen att anslagstörstande domedagsprofeter börjar gorma om att vi är roten till det onda... ja ..varför inte kalla det för vad det är då, just att vi påskyndar förloppet på "städningen" jag är helt övertygad om att dessa fluktuationer är normala bara det att vi lyckats "speeda upp" det hela en aning, får naturligtvis ödesdigra konsekvenser för vissa delar av världen vilket ju är beklagligt, men ändock vill jag påstå att dessa fluktuationer är naturella... om än hjälpta på traven en aning... klart, jag kan ha fel.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards