Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Rulle - 3 januari 2009 17:06

Hm.. jag tränar ju som en galning nu inför golfsäsongen ( efter att ha slackat i 2 år) .. jag tog en bild  innan jag började träningen för en månad sen för att eventuellt kunna se om rigorös träning verkligen förändrade kroppen (  tihi :P ) och i så fall hur mycket.. och då jag är kul person med en släng av narcisism tydligen ( mild sådan hoppas jag ) så tänkte jag lägga ut bilder på kroppen för att se hur den utvecklas under 1 år.. jag tränar 5 dagar i veckan äter inte rätt utan vill äta sånt  jag verkligen gillar Mac donken, Pizza.. helt enkelt vad som faller mig in och jag blev minst sagt förvånad av att se skillnader redan efter en månad.. lovehandles mer eller mindre borta och magrutor börjar framträda..mysko men välkommet då magen är viktig i svingen( inte sett dessa på 2 år) så att efter att ha misshandlat kroppen under 2 år (utan träning) så kör jag som vanligt igen Värmer alltid upp med att springa på löpbandet 2-2,5 kilometer eller i 10 minuter ( vilket som kommer först ^^), lyfter nu sammanlagt  2152 kilo per pass.. räknar inte att vara i form dvs lyfta som jag alltid gjort tidigast om 3 månader, den sammanlagda vikten kommer då att ha ökat markant... sedan lyfter jag inte tyngre utan håller bara träningen där.. inbillar mig att jag undviker skador och håller kroppen i trimm genom att helt enkelt inte lyfta tyngre.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards