Direktlänk till inlägg 23 mars 2007

Lätt sjukdom!

Av Rulle - 23 mars 2007 21:15

Jag hostade halsen av mig i 2 dagar (mina lediga naturligtvis) och lagom till nattpasset tillfrisknar jag mirakulöst.... är det inte underligt, det är som om min kropp är inställd på att jobba ihjäl mig och det gör man ju effektivast frisk, för vem skulle komma på tanken att åka till jobbet sjuk?

 
 
Ingen bild

Hallå

24 mars 2007 08:56

Du mellan dej och mej,jag skulle önska få bli lite förkyld,så man fick vara hemma några dagar!! men peppar peppar har jag varit frisk som en nötstjärna hela vintern,alla andra runt om kring har både snorat hostat och spytt. Men de sista vill jag för mitt liv inte få!!då jobbar jag faktiskt hellere.Hoppas du får några härliga nätter på jobbet !! ha de gott

 
Ingen bild

Rulle

25 mars 2007 03:19

Nätter,... härliga och härliga... det är riktigt kul att arbeta på natten , man vet aldrig (nästan) vad som väntar en när man kommer till planet, så.. jo.. härligt är det ju hehe :)

 
Ingen bild

Hallå

25 mars 2007 11:07

Ja du,du verkar ha ett bra jobb du! själv vet jag precis vad som komma skall när jag kommer till jobbet.. inget nytt alls samma samma varje dag.Ibland blir jag så trött på jobbet,ibland nej nästan jämt mena jag.och idag missa man en heltimme oxå av helgen,när man ställde om klockan!bättre på hösten då får man en hel timme extra!men å andra sidan är de vårtider nu och de är ju iaf skönt! redan nu är de ljust klockan 05.40 på morgonen när jag går till mitt "roliga" jobb..de här blev en tråk helg faktiskt! inget kul alls har hänt.. tråk väder tråk helg osv...men i morgon är de äntligen måndag igen och klockan ringer 04.50 jag "längtar"... nu ska jag ta en långpromenad och så ska jag faktiskt gå till Mc och äta en hamburgare(ja vet inte nyttigt men så gott)med en granntant.På onsdag ska jag faktiskt gå på bio och se Beck.Jag älskar Beck filmerna!eller kan de va Micke P jag älskar jag vet inte..?? skämt åtsido filmen är oxå bra..Hoppas du sover skönt nu och vaknar pigg och glad!!Ha de gott.

 
Ingen bild

Rulle

25 mars 2007 17:30

Ja...du... Micke P är överskattad hehe... skämt å sido ha en bra biokväll och va inte en sån jäkla Mac-tjockis nu... tänk på beach 2007 :)

 
Ingen bild

Mrs H

27 mars 2007 08:25

Ofattbart!! Att hitta ett sånt kanon jobb. Det vill jag också göra. Mitt är ganska roligt men inte så kul att jag skulle gå dit om jag var sjuk. Fast då jobbar jag ju hemifrån förstås......jo men när jag tänker efter så är ju jobbet väldigt kul. Det är kul att jobba. Kram på er.

 
Ingen bild

Hallå

27 mars 2007 19:31

Försent att tänka på bantning nu!! bara att tröst äta på Mc hela låååånga sommaren!! (skämt)förövrigt ska jag på bio i morgonkväll och njuta!! Ha de gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rulle - 4 augusti 2010 05:20

     Imorgon får vi in en "ny" kille på gitarr, han har spelat lääänge och är driven så det blir alltså bara att köra med låtarna... äntligen sista medlemen på plats och det är bara att åka, känns skönt efter all väntan, allt som gäller nu är att...

Av Rulle - 16 juli 2010 16:20

     Idag och 8 dagar framåt behöver jag all hjälp jag kan få.. min son försöker få ett jobb som Superstädare och det kräver att man loggar in en gång per dag och dator och röstar på honom, så har ni tid och lust att hjälpa en ung man så är ni m...

Av Rulle - 3 juni 2009 11:15

Förra fredagen var jag i Blå hallen för att inta Nobelmiddag ( 2008) Det var det godaste jag ätit på väääldigt länge, att jag är så här sen med att komma med inlägget beror på att jag väntar in bilder som jag ej ännu fått , men jag lovar att lägga ut...

Av Rulle - 24 april 2009 07:42

Så var det dags.. Radarparet  Danne och Rulle ut på ett hisnande äventyr i stor båt.. vädret skulle bli fint så  vem vet, kommer kanske hem lite solbränd....

Av Rulle - 11 februari 2009 21:38

Då är studion straxt klar för inflyttning och det kommer att bli oerhört kul att börja köra på nya trummor..  har sett fram emot detta en längre tid och nästa vecka är det premiär inspelning på torsdag.. oj oj oj.. känner mig som ett barn inför julaf...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards